Fes-te abonat

Els tornejos més emocionants de la comarca

A punt per començar? Fes-te abonat ara!

Si vols gaudir al màxim d’aquest esport, fer-se Abonat és la teva millor opció. Disposem de diferents tipus d’abonaments que s’adaptaran a les teves necessitats perquè puguis practicar aquest esport en les condicions que millor s’ajustin a tu.

Grups de WhatsApp

En fer-te Abonat, el nostre responsable d’Altes contactarà amb tu per donar-te la benvinguda i oferir-te la possibilitat d’afegir-te als nostres grups de WhatsApp, en cas que encara no ho estiguis.

Partits de benvinguda

A més, com a benvinguda, s’encarregarà d’organitzar-te un partit, per ajudar-te a integrar-te al Club, i que puguis començar a jugar partits com més aviat millor.

Seguiment dedicat

També ens encarregarem de fer-te un seguiment per conèixer les teves sensacions, continuar amb el teu progrés d’adaptació al Club i ajudar-te en allò que necessitis.

Trieu el tipus d'abonament:

Veure tarifes

Abonament Cheap Basic: 13,40€/mes

Si t'estàs iniciant, o jugues principalment als matins i cap de setmana, aquest és el teu Abonament:

• Juga a Hora Valle per només 1,25€

• Juga a Hora Punta per només 5,20€

• Reserva fins a 2 dies d'antelació

• Descomptes a la nostra Acadèmia i als Tornejos i Americanes del Club

Dades personals *

Dades personals de la parella *

Dades personals 2n component *

Dades personals 3r component *

Dades personals 4t component

Dades personals 5è component

Dades bancàries: *

IBAN: *

* camps obligatoris

He llegit i accepto l'avís legal, la política de privadesa, la normativa de drets d'imatge i aparèixer a llistats públics de tornejos i rànquings.
    Accepto el càrrec bancari dacord al SEPA.

De conformitat amb l’establert a la normativa vigent en Protecció de Dades de Caràcter Personal us informem que les dades per vostè facilitades seran tractades per CLUB DE PÀDEL VILANOVA I LA GELTRÚ, la finalitat del tractament de la qual és la prestació del servei com a associat al CLUB DE PÀDEL VILANOVA I LA GELTRÚ, així com dur a terme la gestió administrativa, de facturació, comptable i fiscals derivades del dit. així com, la de continuar mantenint a l’interessat informat dels serveis i ofertes que presta CLUB DE PÀDEL VILANOVA I LA GELTRÚ. El termini de conservació de les dades estarà en funció del que disposen efectes mercantils en el Codi de comerç, a efectes fiscals segons determina la Llei general tributària. En relació amb la informació comercial, mentre es mantingui la relació o no se sol·licite la cancel·lació per part del Client o Usuaris. Les dades són tractades sobre la base de la relació precontractual i contractual formalitzada per la prestació del servei i el seu consentiment.

Les dades podran ser cedides o comunicades, si escau, a entitats bancàries per a la realització de cobraments o pagaments, així com a requeriment de lAgència Tributària, Jutjats o Tribunals. En cas de no complir les obligacions de pagament derivades de la prestació del servei en els terminis pactats, les dades relatives a l’impagament podran ser comunicades a fitxers relatius al compliment o incompliment d’obligacions dineràries.

Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió o, si escau, oposició de les vostres dades, en els termes especificats al Reglament General de Protecció de Dades de Caràcter Personal, d’acord amb el procediment legalment establert. Aquests drets podran ser exercits dirigint comunicació per escrit, degudament signada, acompanyada de fotocòpia del DNI, al CLUB DE PÀDEL VILANOVA I LA GELTRÚ, amb domicili a aquests efectes a Ronda Ibérica, 60, 08800, Vilanova i la Geltrú, Barcelona (Espanya) , a través de l’adreça de correu electrònic info@clubpadelvilanova.es podreu consultar la informació addicional i més detallada a l'”Avís de Privadesa” a la nostra pàgina web: https://www.clubpadelvilanova.es

Així mateix, en cas de considerar vulnerat el dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).