Club Pàdel Vilanova

Juga a les millors instal·lacions

Els nostres serveis

8 pistes de pàdel a l’aire lliure

Gaudeix jugant a pàdel a les millors instal·lacions. Les nostres 8 pistes de pàdel de vidre a l’aire lliure faran que gaudiu del magnífic clima mediterrani practicant el vostre esport preferit.

Ambient social i familiar

Comptem amb grups de WhatsApp de tots els nivells i més de 3.000 participants, 28 equips del Club, més de 300 nens a l’Acadèmia… A Club Padel Vilanova formem una família que farà que gaudeixis del pàdel amb el millor ambient.

Xiringuito social

Perquè el pàdel no s’entén si no s’acompanya del tercer temps, gaudeix del millor postpartit a El Chiringuito. La nostra àmplia varietat de productes i el nostre personal faran que la teva experiència sigui única.

Vull jugar

Gaudeix del teu esport preferit amb la comunitat de jugadors més gran de la zona.

Disposem de grups de WhatsApp de tots els nivells, des del nivell 1 (iniciació) fins al nivell 8 (competició), tant masculins, femenins i mixtos. Aquests grups de WhatsApp són la principal eina dorganització de partits del nostre Club, muntant-se nous partits diàriament. Més de 3.000 jugadors formen part dels nostres grups de WhatsApp.

Si vols entrar-hi, jugar al nostre Club i conèixer jugadors, fes el següent Test i envia’ns el resultat per WhatsApp al 608 047 505, i t’afegirem als grups més idonis per al teu nivell.

Fes-te abonat

Juga des de només 1,25€ el partit, aprofita grans descomptes, reserva amb més antelació… Fes-te abonat i gaudeix al màxim del pàdel! (afegir botó de més informació i fer-se abonat)

Explora el pàdel al millor preu: des de 1,25€ per partit en fer-te abonat.

Club Pàdel Vilanova