Vull jugar

Gaudeix del teu esport preferit

Gaudeix del teu esport preferit amb la comunitat de jugadors més gran de la zona.

Disposem de grups de WhatsApp de tots els nivells, des del nivell 1 (iniciació) fins al nivell 8 (competició), tant masculins, femenins i mixtos. Aquests grups de WhatsApp són la principal eina dorganització de partits del nostre Club, muntant-se nous partits diàriament. Més de 3.000 jugadors formen part dels nostres grups de WhatsApp.

Si vols entrar-hi, jugar al nostre Club i conèixer nous jugadors, és molt fàcil:

• Realitza el test següent per saber el teu nivell del Club. El teu nivell és el resultat que dóna el test, afegint una coma (si el resultat és 40 punts, el teu nivell és 4)
  • Envia una captura de pantalla del resultat al WhatsApp 608047505 (Adam Muñoz) indicant el teu nom i cognoms, i t’incorporarem als grups més idonis per al teu nivell.

Comença a gaudir del pàdel amb la família Club Pàdel Vilanova!