Què és una galeta?

Una galeta és un fitxer que es descarrega al vostre ordinador en accedir a determinades pàgines web. Les galetes permeten a una pàgina web, entre altres coses, emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació d’un usuari o del seu equip i, depenent de la informació que continguin i de la manera com utilitzi el seu equip, es poden utilitzar per reconèixer a l’usuari.

Així, per exemple, són utilitzades per gestionar la sessió de l’usuari (reduint el nombre de vegades que cal introduir la clau), o per adaptar els continguts de la web a les seves preferències, entre d’altres facilitats.

Més informació a:

Quines opcions puc prendre?

És possible realitzar les accions següents:

No fer res: Es visualitzarà l’avís sempre en accedir a qualsevol pàgina de la web. Si continueu navegant, considerem que accepteu l’ús de les galetes.

Quins tipus de galetes hi ha?

Galetes de tercer: Són aquelles que s’envien a l’equip terminal de l’usuari des d’un equip o domini que no és gestionat per l’editor, sinó per una altra entitat que tracta les dades obtingudes a través de les galetes.

Galetes de personalització: Són aquelles que permeten a l’usuari accedir al servei amb algunes característiques de caràcter general predefinides en funció d’una sèrie de criteris al terminal de l’usuari com ara serien l’idioma, el tipus de navegador a través del qual accedeix al servei , la configuració regional des d’on accedeix al servei, etc.

Galetes publicitàries: Són aquelles que permeten la gestió, de la manera més eficaç possible, dels espais publicitaris que, si escau, l’editor hagi inclòs en una pàgina web, aplicació o plataforma des de la qual presta el servei sol·licitat en base a criteris com el contingut editat o la freqüència en què es mostren els anuncis.

Quins tipus de galetes s’utilitzen en aquesta pàgina web?

Les galetes que utilitza aquesta pàgina web són pròpies, és a dir, s’envien a l’equip terminal de l’usuari des del domini gestionat pel mateix editor d’aquest site ia través del qual es presta el servei sol·licitat per l’usuari, són estrictament necessàries per prestar-los serveis sol·licitats pels usuaris i permetre la comunicació entre lequip de lusuari i la xarxa.

Aquestes galetes s’utilitzen amb la finalitat exclusiva de:

C. d’entrada de l’usuari

C. de sessió d’autenticació o identificació de l’usuari

C. de seguretat de l’usuari

C. de sessió de reproductor multimèdia

C. de sessió per equilibrar la càrrega

C. de personalització de la interfície d’usuari

C. de complement (plug-in) per intercanviar continguts socials

C. per emplenar els formularis

Totes estan exemptes de l’obligació d’informar i obtenir el consentiment dels usuaris.

Galetes de tercers

Galetes de xarxes socials

Les galetes de xarxes socials es poden emmagatzemar al vostre navegador mentre navega pel domini CLUB DE PÀDEL VILANOVA I LA GELTRÚ per exemple, quan utilitzeu el botó de compartir continguts del domini CLUB DE PÀDEL VILANOVA I LA GELTRÚ en alguna xarxa social.

Nom

Servidor o domini des d'on s'envia

Finalitat

Pròpia o de Tercers

Durada predeterminada

_ga

_gat

-gid

Google Universal Analytics

Totes dues analitzen comportaments de navegació i permeten elaborar estadístiques de trànsit

ga s'usa per distingir usuaris únics mitjançant l'assignació d'un nombre generat aleatòriament com a identificador de client, cosa que permet calcular visites i sessions _gat s'usa per diferenciar entre els diferents objectes de seguiment creats a la sessió. Més informació sobre les galetes de Google a http://goo.gl/sVMMMc

Tercers

-ga

-gat

2 anys

10’

PHPSESSID

PHP

Aquesta galeta és nativa de PHP i permet a la web desar dades serialitzades d'estat. En aquesta web es fa servir per establir sessions d'usuari passant dades d'estat a través d'una galeta temporal també coneguda com

Tercers

En tancar la sessió

Configuració de les galetes per als navegadors més populars

Vostè pot restringir, bloquejar o esborrar les galetes de la Web configurant les preferències del seu navegador. Així mateix, podeu activar l’opció de navegació privada per la qual el vostre navegador deixa d’emmagatzemar l’historial de navegació, les vostres claus secretes, galetes i altra informació de les pàgines que visiteu.

Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=es&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=es_ES

Per restringir o bloquejar les galetes, es fa a través de la configuració del navegador.
Si no voleu que els llocs web posin cap galeta al vostre equip, podeu adaptar la configuració del navegador de manera que se us notifiqui abans que es col·loqui cap galeta.

De la mateixa manera, podeu adaptar la configuració de manera que el navegador rebutgi totes les galetes, o únicament les galetes de tercers.

També podeu eliminar qualsevol de les galetes que ja es trobin a l’equip.

Tingueu en compte que haureu d’adaptar per separat la configuració de cada navegador i equip que utilitzeu.

Cada navegador té un mètode diferent per adaptar la configuració. Si cal, consulteu la funció d’ajuda del navegador per establir la configuració correcta. Per desactivar les galetes al telèfon mòbil, consulteu el manual del dispositiu per obtenir més informació.

¿Cómo podemos ayudarte?